Wat is vereist?
- Mbo-4 werk- en denkniveau, opleidingsrichting administratie
- Relevante werkervaring in een soortgelijke functie
- Kennis van relevante wet- en regelgeving
- Je kunt de servicekostenadministratie verzorgen
- Je kunt nauwkeurig, resultaatgericht en oplossingsgericht werken en bent klantvriendelijk en dienstverlenend
Wat krijg je?
- €3.226 - €4.278 bruto p/m + cao-verhoging van 2,85% * (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32 tot 36-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren op basis van 36 uur
- Persoonlijk opleidingsbudget en (vakgerichte) ontwikkelmogelijkheden
- Telefoon en laptop
- Mogelijkheid om hybride te werken
- Reiskostenvergoeding
- Fietsplan of OV-kaart
Wat doe je?
- 80% Stook- en servicekosten verwerken
- 10% Overige financieel administratieve werkzaamheden uitvoeren
- 10% Intern overleg
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Marieke Joosten
Coördinator Administratie en verslaglegging
Vacature
Als Financieel Medewerker bij Woonwaarts ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van financieel-administratieve taken. Je houdt je bezig met de stook- en servicekostenadministratie van de organisatie. Je zorgt ervoor dat alle mutaties tijdig worden verwerkt en onderhoudt contacten met bewoners en collega’s met betrekking tot service- en stookkosten.
In de eerste helft van het jaar ben je verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarlijkse afrekening van service- en stookkosten. Je bereidt de afrekeningen voor, stelt ze op, en voorziet ze van een volledige onderbouwing. Je controleert de juistheid van de afrekening en de aansluitingen met het grootboek. Je berekent ook de nieuwe voorschotten voor de jaarlijkse huurverhoging. Je staat in nauw contact met de wijkteams en je geeft hun informatie over de stook- en servicekosten. Ook beantwoord je vragen van bewoners en behandel je bezwaren over de service- en stookkostenafrekening.
Andere taken die onze Financieel Medewerkers oppakken zijn bijvoorbeeld het verwerken van de salarisadministratie en het onderhouden van het betalingsverkeer.
Je komt te werken op de afdeling Finance & Control. Je werkt nauw samen met drie Financieel Administratief Medewerkers en twee andere Financieel Medewerkers en de Coördinator administratie en verslaglegging. Je richt je voornamelijk op je eigen verantwoordelijkheden, maar werkt samen waar nodig. Samen met de andere Financieel Medewerkers verdeel je de werkzaamheden.
* Per 1 april 2025 is er een nieuwe 2-jarige CAO Woondiensten. Salarissen stijgen per 1 april met 2,85%.
Als je het leuk vindt om secuur met de financiële administratie om te gaan en je het niet erg vindt om veel samen te werken binnen je team, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag is er een productieve samenwerking binnen het team en hangt er een goede sfeer op de afdeling.
Op een minder leuke werkdag is het heel erg druk, waardoor het team veel moet opvangen.
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Service- en stookkosten mailbox bijwerken
- Waterstanden berekenen
- Nieuwe componenten toevoegen
- Facturen boeken
-
- Lunch
- Teamoverleg
- Jaarlijkse service- en stookkostenverhoging
- Meterstanden verwerken en opvragen
- Contact met bewoners
-
- Lunch
- Berekenen van elektrastanden
- Service- en stookkosten mailbox bijwerken
- Facturen boeken
- Intern overleg
- Jaarlijkse service- en stookkostenverhoging
-
- Lunch
- Voorbereiden van de jaarlijkse service- en stookkosten afrekening
- Meterstanden verwerken en opvragen
- Nieuwe componenten toevoegen
- Contact met bewoners
-
- Lunch
- Service- en stookkosten mailbox bijwerken
- Berekenen van waterstanden
- Voorbereiden van de jaarlijkse service- en stookkosten afrekening
- Intern overleg
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Wij geven onze medewerkers genoeg ruimte om zichzelf te ontwikkelen, zodat de organisatie aan haar opgave kan voldoen. Met de juiste kennis en vaardigheden kunnen medewerkers optimaal presteren in alle wijken en buurten waar wij actief zijn. Medewerkers hebben zelf de regie in handen en krijgen de vrijheid om zichzelf zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen. Hierin worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd: Woonwaarts heeft een organisatiebreed opleidingsbudget, en bovendien hebben medewerkers vanuit de CAO Woondiensten een individueel loopbaanbudget. We bieden regelmatig stageplaatsen en we staan altijd open voor open sollicitaties. Laat ons vooral weten waar jouw uitdaging ligt!
Werken bij Woonwaarts
Bij ons werken betekent bijdragen aan fijne wijken en buurten. Wat je ook doet, je werkt altijd aan thema’s zoals beschikbaarheid, betaalbaarheid en duurzame leefkwaliteit. Dat doen we met 140 collega’s, samen met onze partners in de wijk. In de gemeenten Beuningen, Druten en Nijmegen zetten we ons dagelijks in voor sociaal duurzame wijken en buurten. Voor ons zijn dat plekken waar iedereen zich thuis voelt en waar bewoners zich actief voor inzetten.
Wil jij een bijdrage leveren? Neem gerust contact met ons op. We maken graag kennis met je, ook als er op dit moment geen vacatures zijn. We kijken vooral naar wie je bent en welke talenten je meebrengt.
Heb je een visuele beperking of ben je minder mobiel? Regelmatig hebben we vacatures voor functies die hier uitstekend bij passen. Samen kijken we hoe jij goed en prettig bij ons aan de slag kunt. Ben jij zo iemand, of weet jij hoe we met deze mensen in contact kunnen komen? Laat het ons weten!
Neem contact op met Rachelle Wijnandts (06 - 10 89 96 91) of Manon Wensink (06 - 59 87 18 87). Of stuur een mail naar hrm@woonwaarts.nl.
- Kantoor in Nijmegen
- 140 werknemers
- 50% / 50%
- Gemiddelde leeftijd 47 jaar
- Informeel, representatief, voor enkele functies bedrijfskleding
- Hybride werken