Wat is vereist?
- Mbo+ werk- en denkniveau
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
- Kennis van salarisadministratie en verzekeringen
- Kennis van relevante wet- en regelgeving (zoals: Pensioenwetgeving, belastingrecht, etc.)
- Je kunt de servicekostenadministratie verzorgen
- Je kunt nauwkeurig, resultaatgericht en oplossingsgericht werken en bent klantvriendelijk en dienstverlenend
Wat krijg je?
- €3.226 - €4.278 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 36-urige werkweek
- 189,8 vakantie-uren
- Persoonlijk opleidingsbudget en (vakgerichte) ontwikkelmogelijkheden
- Telefoon en laptop
- Mogelijkheid om hybride te werken
- Reiskostenvergoeding
- Fietsplan of OV-kaart
Wat doe je?
- 10% Salarisadministratie uitvoeren
- 20% Verzekeringen bijhouden
- 20% Stook- en servicekosten verwerken
- 20% Betalingsverkeer bijhouden
- 30% Overige werkzaamheden en intern overleg
Stel direct een vraag
Peter Elbers
Manager Finance & Control
Vacature
Als Financieel Medewerker bij Woonwaarts ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van financieel-administratieve taken. Je houdt je onder andere bezig met de stook- en servicekostenadministratie van de organisatie en je zorgt ervoor dat alle mutaties tijdig worden verwerkt.
Daarnaast pak je taken op zoals het verwerken van de salarisadministratie en het onderhouden van het betalingsverkeer. Daarbij bewaak je de voortgang van diverse facturen die zijn uitgestuurd. Tijdens de drukke momenten ondersteun je de Administratief Medewerkers bij het verwerken van facturen en bankmutaties.
Je komt te werken op de afdeling Administratie, waar je samenwerkt met vier Administratief Medewerkers en twee andere Financieel Medewerkers. Je richt je voornamelijk op je eigen verantwoordelijkheden, maar werkt samen waar nodig. Samen met de andere Financieel Medewerkers verdeel je de werkzaamheden, zodat je je kunt focussen op jouw specifieke interesses.
Als je het leuk vindt om secuur met de financiële administratie om te gaan en je het niet erg vindt om veel samen te werken binnen je team, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag is er een productieve samenwerking binnen het team en hangt er een goede sfeer op de afdeling.
Op een minder leuke werkdag is het heel erg druk, waardoor het team veel moet opvangen.
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Lunch
- Salarisadministratie uitvoeren
- Verzekeringen bijhouden
- Stook- en servicekosten verwerken
- Betalingsverkeer bijhouden
-
- Lunch
- Teamoverleg
- Verzekeringen bijhouden
- Administratief Medewerkers ondersteunen
- Salarisadministratie uitvoeren
-
- Lunch
- Salarisadministratie uitvoeren
- Verzekeringen bijhouden
- Betalingsverkeer bijhouden
- Intern overleg
- Administratief Medewerkers ondersteunen
-
- Lunch
- Verzekeringen bijhouden
- Stook- en servicekosten verwerken
- Administratief Medewerkers ondersteunen
- Stook- en servicekosten verwerken
-
- Lunch
- Salarisadministratie uitvoeren
- Stook- en servicekosten verwerken
- Betalingsverkeer bijhouden
- Intern overleg
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Wij geven onze medewerkers genoeg ruimte om zichzelf te ontwikkelen, zodat de organisatie aan haar opgave kan voldoen. Met de juiste kennis en vaardigheden kunnen medewerkers optimaal presteren in alle wijken en buurten waar wij actief zijn. Medewerkers hebben zelf de regie in handen en krijgen de vrijheid om zichzelf zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen. Hierin worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd: Woonwaarts heeft een organisatiebreed opleidingsbudget, en bovendien hebben medewerkers vanuit de CAO Woondiensten een individueel loopbaanbudget. We bieden regelmatig stageplaatsen en we staan altijd open voor open sollicitaties. Laat ons vooral weten waar jouw uitdaging ligt!
Werken bij Woonwaarts
Wij zijn een wijkgerichte woningcorporatie werkzaam in de gemeenten Nijmegen, Beuningen en Druten. Samen met bewoners en partners werken wij elke dag aan sociaal duurzame buurten. Buurten waar mensen zich thuis voelen en fijn met elkaar samenleven, nu en in de toekomst. Wij zijn een wijkgerichte, platte organisatie met zelforganiserende teams.
Al onze medewerkers hebben hun eigen specialismen, talenten en werkervaring. Deze krachten worden gebundeld om samen aan sociale, duurzame wijken en buurten te werken waar bewoners zich thuis voelen. Alleen dan kunnen ze het beste uit zichzelf halen, en wij geloven dat dit ook geldt voor al onze medewerkers.
Wij hebben ook regelmatig vacatures voor functies die uitstekend in te vullen zijn door mensen met bijvoorbeeld een visuele beperking of mensen die minder mobiel zijn. Wij bieden in overleg passende faciliteiten om goed en fijn te kunnen werken. Ook zijn er regelmatig stageplaatsen beschikbaar en staan we open voor open sollicitaties. Neem hiervoor contact op met een van onze HRM-Adviseurs via hrm@woonwaarts.nl of telefoon 024 382 01 00.
- Kantoor in Nijmegen
- 130 werknemers
- 50% / 50%
- Gemiddelde leeftijd 47 jaar
- Informeel, representatief, voor enkele functies bedrijfskleding
- Hybride werken