Medewerker Communicatie
Woonwaarts Nijmegen
Wat is vereist?
- Hbo/mbo werk- en denkniveau
- Communicatief vaardig en gevoel voor beeld, taal en verschillende mediavormen
- Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Creatief, zelfstandig en leergierig
- Beschikbaar op vrijdag
Wat krijg je?
- €3.327- €4.098 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 24-urige werkweek
- 189 vakantie-uren (o.b.v. fulltime dienstverband)
- Persoonlijk ontwikkelbudget en opleidingsmogelijkheden
- Telefoon, laptop en thuiswerkmogelijkheden
Wat doe je?
- 40% Interne en externe kanalen beheren en onderhouden
- 30% Projectwerkzaamheden
- 20% Intern overleg
- 10% Meewerken aan het bewonersblad
Stel direct een vraag
Jorik Soer
Operationeel Manager Service & Communicatie
Vacature
Als Medewerker Communicatie bij Woonwaarts ben je samen met je team verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie. Je beheert en onderhoudt het intranet, de website en social media-kanalen, waarvoor je berichten schrijft, redigeert en plaatst. Ook voer je de eindredactie op externe communicatie die naar bewoners gestuurd wordt, zoals brieven of brochures. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van het bewonersblad, dat twee keer per jaar uitkomt. Hiervoor schrijf je artikelen, denk je mee over de inhoud en onderhoud je contact met de externe tekstschrijver.
Ook ondersteun je collega’s bij de communicatie van vastgoedprojecten, door mee te denken over hoe huurders en huiseigenaren het best geïnformeerd kunnen worden. Hiervoor ontwerp je bijvoorbeeld uitnodigingen of een bouwdoek en schrijf je mee aan brieven en andere communicatiemiddelen. Ook houd je je bezig met het ontwikkelen van (nieuwe) communicatiemiddelen en onderhoud je het contact met een extern communicatiebureau wanneer er campagnes worden uitgezet. Bij al je werkzaamheden zorg je ervoor dat de huisstijl van Woonwaarts goed gebruikt wordt.
Je bent onderdeel van het Team Communicatie, dat naast jou bestaat uit twee andere Medewerkers Communicatie en een Communicatieadviseur. Je legt verantwoording af aan de Operationeel Manager Service en Communicatie. Vanwege alle projecten en veranderingen die de wereld van ons vraagt, zoeken we een Medewerker Communicatie voor twee jaar. Als er na die tijd nog voldoende projecten zijn, verlengen we de arbeidsovereenkomst.
Dit is een baan voor jou als je het leuk vindt om veel verschillende werkzaamheden op het gebied van communicatie uit te voeren en je hierbij in te leven in de bewoners. Ook wanneer je het uitdagend vindt dat je soms je eigen planning moet aanpassen voor ad hoc verzoeken van collega’s, is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je goed contact met je collega’s en komen jullie tot leuke nieuwe ideeën. Ook zit er veel afwisseling in je werkzaamheden en lukt het om alles op tijd af te krijgen.
Op een mindere werkdag komen er veel verzoeken van collega’s binnen, waardoor je niet toekomt aan je geplande werkzaamheden en je de planning moet aanpassen.
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Vrije dag
-
- Lunch
- Nieuwe communicatiemiddelen ontwikkelen
- Berichten voor intranet schrijven
- Projectwerkzaamheden
- Teamoverleg
- Bericht voor de website schrijven
- Website onderhouden
-
- Vrije dag
-
- Lunch
- Projectoverleg
- Brief voor bewoners schrijven
- Berichten voor intranet redigeren
- Mails lezen en beantwoorden
- Nieuwe communicatiemiddelen ontwikkelen
- Collega adviseren
- Website onderhouden
-
- Lunch
- Werken aan het bewonersblad
- Projectwerkzaamheden
- Post voor social media schrijven
- Eindredactie op documenten voeren
- Mails lezen en beantwoorden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Wij geven onze medewerkers genoeg ruimte om zichzelf te ontwikkelen, zodat we aan onze opgave kunnen voldoen. Met de juiste kennis en vaardigheden kunnen medewerkers optimaal presteren in alle wijken en buurten waar we actief zijn. Medewerkers hebben zelf de regie in handen en krijgen de vrijheid om zichzelf zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen. Hierin worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd: we hebben een organisatiebreed opleidingsbudget, en bovendien hebben medewerkers vanuit de CAO Woondiensten een individueel loopbaanbudget.
Werken bij Woonwaarts
Wij zijn een wijkgerichte woningcorporatie werkzaam in de gemeenten Nijmegen, Beuningen en Druten. Samen met bewoners en partners werken wij elke dag aan sociaal duurzame buurten. Buurten waar mensen zich thuis voelen en fijn met elkaar samenleven, nu en in de toekomst. Wij zijn een wijkgerichte, platte organisatie met zelforganiserende teams.
Al onze medewerkers hebben hun eigen specialismen, talenten en werkervaring. Deze krachten worden gebundeld om samen aan sociale, duurzame wijken en buurten te werken waar bewoners zich thuis voelen. Alleen dan kunnen ze het beste uit zichzelf halen, en wij geloven dat dit ook geldt voor al onze medewerkers.
Wij hebben ook regelmatig vacatures voor functies die uitstekend in te vullen zijn door mensen met bijvoorbeeld een visuele beperking of mensen die minder mobiel zijn. Wij bieden in overleg passende faciliteiten om goed en fijn te kunnen werken. Ook zijn er regelmatig stageplaatsen beschikbaar en staan we open voor open sollicitaties. Neem hiervoor contact op met een van onze HRM-Adviseurs via hrm@woonwaarts.nl of telefoon 024 382 01 00.
- Kantoor in Nijmegen
- 130 werknemers
- 50% / 50%
- Gemiddelde leeftijd 47 jaar
- Informeel, representatief, voor enkele functies bedrijfskleding
- Hybride werken