Projectleider Planmatig Onderhoud

Projectleider Planmatig Onderhoud

Woonwaarts Nijmegen

Wat is vereist?

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 3-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je zoekt verbinding met anderen, neemt initiatief, werkt zelfstandig en focust op vooraf vastgestelde doelen
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Een samenwerker die hard op de inhoud is en zacht op de relatie en in staat is om samenwerking met RGS-partners op te bouwen

Wat krijg je?

  • €4.366 - €5.897 (CAO Woondiensten) bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 36-urige werkweek
  • 189 vakantie-uren per jaar
  • Voldoende opleidingsmogelijkheden en beschikking over eigen loopbaanbudget
  • Eindejaarsuitkering, telefoon, laptop, reiskostenvergoeding leasefiets of OV trajectkaart
  • Thuiswerkmogelijkheden

Wat doe je?

  • 25% Overige coördinerende werkzaamheden
  • 25% Overleg ketenpartners en andere betrokkenen
  • 10% Administratieve afhandeling interne processen
  • 10% Brainstormsessies met collega's
  • 10% Overleg afdeling Duurzaamheid
  • 10% Projectgroepen bijwonen
  • 10% Projectvoortgang en -budget bewaken

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Vacature

Als Projectleider Planmatig Onderhoud bij Woonwaarts ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en uitvoeren van planmatig onderhoud aan woningen en woongebouwen. Je hebt de regie over meerdere projecten en bent betrokken bij verschillende projectfases, zoals voorbereiding, uitvoering en oplevering. Deze fases kunnen vaak door elkaar lopen. Tijdens de uitvoerende fase ben je het vaste aanspreekpunt voor ketenpartners, het projectteam en de bewoners.

Een belangrijk onderdeel van jouw rol is de samenwerking met een externe RGS-partner, waarbij elke projectleider één vaste partner heeft. Samen ontwikkel je meerjarenonderhoudsplannen voor de woningen en woongebouwen in jouw gebied. Daarnaast ben je betrokken bij de uitvoering van het duurzaamheidsbeleid vanuit de afdeling Duurzaamheid, waarbij je verduurzamingsmaatregelen integreert in het meerjarenonderhoudsplan.

Je zoekt continu naar procesverbeteringen en kansen voor efficiëntie. De uitbestedingsplannen zijn gebaseerd op de jaarlijks goedgekeurde begroting, waarin staat wat je het komende jaar kunt en mag verwezenlijken. Voordat je de plannen tot uitvoering brengt en een projectteam vormt, overleg je met collega’s van andere afdelingen, zoals de afdeling Wonen, over de realisatie van jouw plannen. Je werkt in een team van maximaal vijf projectleiders, waarbij samenwerking en kennisdeling centraal staan.

Als je het interessant vindt om samen te werken met mensen en hen te ondersteunen bij het realiseren van onderhoudsprojecten en je in staat bent om negativiteit om te zetten in positiviteit, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Projectleider Planmatig Onderhoud

Tijdens een geslaagde werkdag ben je een stuk verder gekomen met de realisatie van de jaaropgave.

Op een mindere dag ben je veel vragen van collega’s en huurders aan het ontvangen, wat om veel uitzoekwerk vraagt. Dit vergt tijd en energie.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00

Voorbeeld uit de praktijk

Onlangs was er een grote storm, waardoor de gevelbekleding van een hoogbouwcomplex naar beneden is gevallen. Enkele bewoners hebben hierover al gebeld. Hoe pak je dit aan?

Het gaat in totaal om vijf woonblokken die beschadigd zijn. Dit is een dusdanig grote klacht dat de Technisch Medewerker dit niet kan oppakken. Daarom komt dit bij jou te liggen in de vorm van een project. In eerste instantie zullen alle woonblokken gecontroleerd en nagelopen moeten worden. Je laat dit uitvoeren door een projectteam, maar bent wel aanwezig bij de inspectie. Uit de inspectierapportages blijkt dat er flink wat aangepast en hersteld moet worden aan het dak. Daarom schrijf je een plan van aanpak en verzamel je een uitvoerend team om je heen dat zich hiermee bezighoudt. Tijdens de uitvoering blijf je betrokken en heb je vooral een coördinerende rol. Ook sta je bewoners te woord over de voortgang.

Groeipad

Woonwaarts geeft haar medewerkers genoeg ruimte om zichzelf te onwikkelen, zodat de organisatie aan haar opgave kan voldoen. Met de juiste kennis en vaardigheden kunnen medewerkers optimaal presteren in alle wijken en buurten waar Woonwaarts actief is. Medewerkers hebben zelf de regie in handen en krijgen de vrijheid om zichzelf zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen. Hierin worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd: Woonwaarts heeft een organisatiebreed opleidingsbudget, en bovendien hebben medewerkers vanuit de CAO Woondiensten een individueel loopbaanbudget.

Projectleider Planmatig Onderhoud
Projectleider Vastgoed
Projectmanager

Werken bij Woonwaarts

Wij zijn een wijkgerichte woningcorporatie werkzaam in de gemeenten Nijmegen, Beuningen en Druten. Samen met bewoners en partners werken wij elke dag aan sociaal duurzame buurten. Buurten waar mensen zich thuis voelen en fijn met elkaar samenleven, nu en in de toekomst. Wij zijn een wijkgerichte, platte organisatie met zelforganiserende teams. 

Al onze medewerkers hebben hun eigen specialismen, talenten en werkervaring. Deze krachten worden gebundeld om samen aan sociale, duurzame wijken en buurten te werken waar bewoners zich thuis voelen. Alleen dan kunnen ze het beste uit zichzelf halen, en wij geloven dat dit ook geldt voor al onze medewerkers.

Wij hebben ook regelmatig vacatures voor functies die uitstekend in te vullen zijn door mensen met bijvoorbeeld een visuele beperking of mensen die minder mobiel zijn. Wij bieden in overleg passende faciliteiten om goed en fijn te kunnen werken. Ook zijn er regelmatig stageplaatsen beschikbaar en staan we open voor open sollicitaties. Neem hiervoor contact op met een van onze HRM-Adviseurs via hrm@woonwaarts.nl of telefoon 024 382 01 00.

  • Kantoor in Nijmegen
  • 130 werknemers
  • 50% / 50%
  • Gemiddelde leeftijd 47 jaar
  • Informeel, representatief, voor enkele functies bedrijfskleding
  • Hybride werken

Collega's

Foto van medewerker Marjolein Albers
Foto van medewerker Rachelle Wijnandts
Foto van medewerker Daphne Schrijvershof

Marjolein Albers - Sociaal Consulent - afdeling Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben in 1989 begonnen bij Woningbouwvereniging Eigen Haard wat na diverse fusies Woonwaarts is geworden. In de 33 jaar dat ik bij Woonwaarts werk heb ik in diverse functies gewerkt, altijd de mogelijkheid gekregen om opleidingen te volgen, door te groeien of te veranderen van functie. Op dit moment werk ik als Sociaal Consulent wat mij heel goed bevalt. Ik werk met heel veel plezier in een leuke vakgroep, fijn wijkteam en gezellige collegae.

Wat heb je gestudeerd?
MEAO en Sociaal Architect. Verder interne trainingen en cursussen.

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en terrasje pakken.

Rachelle Wijnandts - HRM adviseur - Staf

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik wilde graag werken in het maatschappelijke speelveld. Er kwam een mooie vacature beschikbaar waar ik direct op heb gereageerd. Na de gesprekken was ik nog enthousiaster en wilde mijn steentje bijdrage aan deze interessante sector. Inmiddels is het 15 jaar geleden dat ik hier begon en werk er elke dag nog met veel plezier!

Wat was je vorige baan?
HRM adviseur.

Wat doe je in je vrije tijd?
Wandelen, puzzelen, lezen, uit eten en theater bezoeken.

Daphne Schrijvershof - Secretaresse op de afdeling Staf.

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Via mijn netwerk kwam ik in aanraking met Woonwaarts. De dubbelfunctie Facilitair en Secretariaat sprak mij toen erg aan omdat ik bij mijn vorige werkgever ook verschillende afdelingen ondersteunde. Inmiddels zijn we al bijna 9 jaar verder, heb ik een aantal mooie kansen binnen Woonwaarts gehad en werk ik nu als Secretaresse voor het Managementteam. Ik weet nog goed dat mij tijdens het sollicitatiegesprek een lastige situatie werd voorgelegd om op te lossen, waardoor ik gelijk dacht “wat een mooie uitdaging, kom maar op!”

Wat was je vorige baan?
Secretaresse bij een woningcorporatie.

Sollicitatieproces

Sluiting (10 november)
Brievenselectie (12 november)
Gesprekken met leidinggevende, collega's en hrm (27 november)
Arbeidsvoorwaardengesprek (28 november)

Interessante baan?

Interesse Solliciteer nu
Terug naar boven