Wat is vereist?
- Mbo / hbo werk- en denkniveau
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
- Ervaring in een contactcentrum en met het aansturen van een team
- In staat om te sturen op prestaties en doelen
- Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Kritisch, empathisch en klantgericht
Wat krijg je?
- Een tijdelijke arbeidsovereenkomst ter vervanging van zwangerschap
- € 3.095 - € 3.789 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 36-urige werkweek (32 uur is bespreekbaar)
- 189 vakantie-uren (o.b.v. fulltime dienstverband)
- Persoonlijk ontwikkelbudget en opleidingsmogelijkheden
- Telefoon en laptop
Wat doe je?
- 25% Taken verdelen en prioriteiten stellen
- 25% Medewerkers coachen
- 20% Processen monitoren en verbeteren
- 20% Meewerken in het klantcontactcentrum
- 10% Informatie verwerken in de kennisbank
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Jorik Soer
Operationeel Manager Service
Vacature
Als Supervisor Contactcentrum bij Woonwaarts ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele aansturing van het klantcontactcentrum (KCC). In het klantcontactcentrum komen via de telefoon, e-mail en de website vragen en meldingen binnen van bewoners. Hiervoor ben je veelvuldig op kantoor. Je monitort deze meldingen, ziet erop toe dat de juiste prioriteiten worden gesteld en zorgt ervoor dat de taken goed verdeeld worden onder de Medewerkers KCC. Zie je knelpunten? Je benoemt deze en je doet suggesties om deze te verbeteren.
Je coacht de Medewerkers KCC door geregeld mee te luisteren met telefoongesprekken en de door hen verstuurde e-mails te bespreken. Ook signaleer je verbeterpunten in de onderlinge samenwerking. Daarnaast faciliteer je de Medewerkers KCC door bijvoorbeeld informatie in de kennisbank te verwerken. Op drukke momenten werk je ook zelf mee in het klantcontactcentrum, waardoor je verbinding houdt met de vragen en meldingen die binnenkomen.
Je bent onderdeel van het team Klantcontactcentrum, dat naast jou bestaat uit twaalf Medewerkers KCC. Je legt verantwoording af aan de Operationeel Manager Service & Communicatie, met wie je regelmatig overlegt.
Als je het leuk vindt om na te denken over procesverbeteringen en medewerkers te coachen, en je het uitdagend vindt om hierbij soms met weerstand van anderen om te moeten gaan, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag ben je erin geslaagd om heldere prioriteiten te stellen, waardoor het lukt om alle taken goed uit te voeren en bewoners goed en op tijd te helpen.
Op een mindere werkdag zijn er zieken in het team en moet je meer bijspringen dan je eigenlijk gepland had. Je komt daardoor niet toe aan de werkzaamheden die eigenlijk op je planning stonden.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Dagstart
- Informatie verwerken in de kennisbank
- Meewerken in het klantcontactcentrum
- Processen monitoren
- Taken verdelen en prioriteiten stellen
- Medewerker coachen
- Procesverbetering uitwerken
-
- Dagstart
- Lunch
- Processen monitoren
- Medewerker coachen
- Procesverbetering uitwerken
- Informatie verwerken in de kennisbank
- Medewerker coachen
- Mails lezen en beantwoorden
-
- Lunch
- Dagstart
- Medewerker coachen
- Informatie verwerken in de kennisbank
- Meewerken in het klantcontactcentrum
- Taken verdelen en prioriteiten stellen
- Medewerker coachen
- Taken verdelen en prioriteiten stellen
- Meewerken in het klantcontactcentrum
-
- Dagstart
- Lunch
- Een-op-een met leidinggevende
- Meewerken in het klantcontactcentrum
- Processen monitoren
- Taken verdelen en prioriteiten stellen
- Medewerker coachen
- Overleg met Operationeel Manager Service & Communicatie voorbereiden
-
- Lunch
- Dagstart
- Meewerken in het klantcontactcentrum
- Meewerken in het klantcontactcentrum
- Taken verdelen en prioriteiten stellen
- Procesverbetering uitwerken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Wij geven onze medewerkers genoeg ruimte om zichzelf te ontwikkelen, zodat we aan onze opgave kunnen voldoen. Met de juiste kennis en vaardigheden kunnen medewerkers optimaal presteren in alle wijken en buurten waar we actief zijn. Medewerkers hebben zelf de regie in handen en krijgen de vrijheid om zichzelf zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen. Hierin worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd: we hebben een organisatiebreed opleidingsbudget, en bovendien hebben medewerkers vanuit de CAO Woondiensten een individueel loopbaanbudget.
Werken bij Woonwaarts
Wij zijn een wijkgerichte woningcorporatie werkzaam in de gemeenten Nijmegen, Beuningen en Druten. Samen met bewoners en partners werken wij elke dag aan sociaal duurzame buurten. Buurten waar mensen zich thuis voelen en fijn met elkaar samenleven, nu en in de toekomst. Wij zijn een wijkgerichte, platte organisatie met zelforganiserende teams.
Al onze medewerkers hebben hun eigen specialismen, talenten en werkervaring. Deze krachten worden gebundeld om samen aan sociale, duurzame wijken en buurten te werken waar bewoners zich thuis voelen. Alleen dan kunnen ze het beste uit zichzelf halen, en wij geloven dat dit ook geldt voor al onze medewerkers.
Wij hebben ook regelmatig vacatures voor functies die uitstekend in te vullen zijn door mensen met bijvoorbeeld een visuele beperking of mensen die minder mobiel zijn. Wij bieden in overleg passende faciliteiten om goed en fijn te kunnen werken. Ook zijn er regelmatig stageplaatsen beschikbaar en staan we open voor open sollicitaties. Neem hiervoor contact op met Manon Wensink via hrm@woonwaarts.nl of telefoon 024 382 01 00.
- Kantoor in Nijmegen
- 130 werknemers
- 50% / 50%
- Gemiddelde leeftijd 47 jaar
- Informeel, representatief, voor enkele functies bedrijfskleding
- Hybride werken