Supervisor Contactcentrum

Vacature gesloten

Supervisor Contactcentrum

Woonwaarts Nijmegen

Wat is vereist?

  • Mbo / hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring
  • Ervaring in een contactcentrum en met het aansturen van een team
  • In staat om te sturen op prestaties en doelen
  • Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Kritisch, empathisch en klantgericht

Wat krijg je?

  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst ter vervanging van zwangerschap
  • € 3.095 - € 3.789 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 36-urige werkweek (32 uur is bespreekbaar)
  • 189 vakantie-uren (o.b.v. fulltime dienstverband)
  • Persoonlijk ontwikkelbudget en opleidingsmogelijkheden
  • Telefoon en laptop

Wat doe je?

  • 25% Taken verdelen en prioriteiten stellen
  • 25% Medewerkers coachen
  • 20% Processen monitoren en verbeteren
  • 20% Meewerken in het klantcontactcentrum
  • 10% Informatie verwerken in de kennisbank

Stel direct een vraag

Vacature

Als Supervisor Contactcentrum bij Woonwaarts ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse operationele aansturing van het klantcontactcentrum (KCC). In het klantcontactcentrum komen via de telefoon, e-mail en de website vragen en meldingen binnen van bewoners. Hiervoor ben je veelvuldig op kantoor. Je monitort deze meldingen, ziet erop toe dat de juiste prioriteiten worden gesteld en zorgt ervoor dat de taken goed verdeeld worden onder de Medewerkers KCC. Zie je knelpunten? Je benoemt deze en je doet suggesties om deze te verbeteren.

Je coacht de Medewerkers KCC door geregeld mee te luisteren met telefoongesprekken en de door hen verstuurde e-mails te bespreken. Ook signaleer je verbeterpunten in de onderlinge samenwerking. Daarnaast faciliteer je de Medewerkers KCC door bijvoorbeeld informatie in de kennisbank te verwerken. Op drukke momenten werk je ook zelf mee in het klantcontactcentrum, waardoor je verbinding houdt met de vragen en meldingen die binnenkomen.

Je bent onderdeel van het team Klantcontactcentrum, dat naast jou bestaat uit twaalf Medewerkers KCC. Je legt verantwoording af aan de Operationeel Manager Service & Communicatie, met wie je regelmatig overlegt.

Als je het leuk vindt om na te denken over procesverbeteringen en medewerkers te coachen, en je het uitdagend vindt om hierbij soms met weerstand van anderen om te moeten gaan, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Supervisor Contactcentrum

Op een leuke werkdag ben je erin geslaagd om heldere prioriteiten te stellen, waardoor het lukt om alle taken goed uit te voeren en bewoners goed en op tijd te helpen.

Op een mindere werkdag zijn er zieken in het team en moet je meer bijspringen dan je eigenlijk gepland had. Je komt daardoor niet toe aan de werkzaamheden die eigenlijk op je planning stonden.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
    • Dagstart
    • Informatie verwerken in de kennisbank
    • Meewerken in het klantcontactcentrum
    • Processen monitoren
    • Taken verdelen en prioriteiten stellen
    • Medewerker coachen
    • Procesverbetering uitwerken
    • Lunch
    • Processen monitoren
    • Medewerker coachen
    • Procesverbetering uitwerken
    • Informatie verwerken in de kennisbank
    • Medewerker coachen
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Lunch
    • Dagstart
    • Informatie verwerken in de kennisbank
    • Meewerken in het klantcontactcentrum
    • Taken verdelen en prioriteiten stellen
    • Medewerker coachen
    • Taken verdelen en prioriteiten stellen
    • Meewerken in het klantcontactcentrum
    • Dagstart
    • Lunch
    • Meewerken in het klantcontactcentrum
    • Processen monitoren
    • Taken verdelen en prioriteiten stellen
    • Medewerker coachen
    • Overleg met Operationeel Manager Service & Communicatie voorbereiden

Voorbeeld uit de praktijk

Je signaleert dat er meer vragen binnenkomen bij het klantcontactcentrum en dat het voor het team steeds lastiger wordt om het werk op tijd af te handelen. Wat doe je?

Als Supervisor Contactcentrum ben je continu op zoek naar manieren om de processen te verbeteren en bewoners beter van dienst te zijn. Wanneer je merkt dat de druk oploopt, ga je op zoek naar manieren om dit te verlagen. Je kijkt bijvoorbeeld naar mogelijkheden om de schriftelijke communicatie alleen nog via de website te laten verlopen, zodat bepaalde informatie altijd ingevuld moet worden en berichten gerichter naar verschillende afdelingen worden doorgezet. Ook kijk je of het een mogelijkheid is om de tijden waarop je bereikbaar bent aan te passen, om zo de druk te verlagen. Tot slot bespreek je ook duidelijk met de Medewerkers KCC wat de verbeterpunten zijn, bijvoorbeeld door taken duidelijker te verdelen of door onderlinge werkwijzen aan te passen.

Groeipad

Wij geven onze medewerkers genoeg ruimte om zichzelf te ontwikkelen, zodat we aan onze opgave kunnen voldoen. Met de juiste kennis en vaardigheden kunnen medewerkers optimaal presteren in alle wijken en buurten waar we actief zijn. Medewerkers hebben zelf de regie in handen en krijgen de vrijheid om zichzelf zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen. Hierin worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd: we hebben een organisatiebreed opleidingsbudget, en bovendien hebben medewerkers vanuit de CAO Woondiensten een individueel loopbaanbudget.

Contactbeheerder
Supervisor Contactcentrum
Leidinggevende

Werken bij Woonwaarts

Wij zijn een wijkgerichte woningcorporatie werkzaam in de gemeenten Nijmegen, Beuningen en Druten. Samen met bewoners en partners werken wij elke dag aan sociaal duurzame buurten. Buurten waar mensen zich thuis voelen en fijn met elkaar samenleven, nu en in de toekomst. Wij zijn een wijkgerichte, platte organisatie met zelforganiserende teams. 

Al onze medewerkers hebben hun eigen specialismen, talenten en werkervaring. Deze krachten worden gebundeld om samen aan sociale, duurzame wijken en buurten te werken waar bewoners zich thuis voelen. Alleen dan kunnen ze het beste uit zichzelf halen, en wij geloven dat dit ook geldt voor al onze medewerkers.

Wij hebben ook regelmatig vacatures voor functies die uitstekend in te vullen zijn door mensen met bijvoorbeeld een visuele beperking of mensen die minder mobiel zijn. Wij bieden in overleg passende faciliteiten om goed en fijn te kunnen werken. Ook zijn er regelmatig stageplaatsen beschikbaar en staan we open voor open sollicitaties. Neem hiervoor contact op met een van onze HRM-Adviseurs via hrm@woonwaarts.nl of telefoon 024 382 01 00.

  • Kantoor in Nijmegen
  • 130 werknemers
  • 50% / 50%
  • Gemiddelde leeftijd 47 jaar
  • Informeel, representatief, voor enkele functies bedrijfskleding
  • Hybride werken

Collega's

Marjolein Albers - Sociaal Consulent - afdeling Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben in 1989 begonnen bij Woningbouwvereniging Eigen Haard wat na diverse fusies Woonwaarts is geworden. In de 33 jaar dat ik bij Woonwaarts werk heb ik in diverse functies gewerkt, altijd de mogelijkheid gekregen om opleidingen te volgen, door te groeien of te veranderen van functie. Op dit moment werk ik als Sociaal Consulent wat mij heel goed bevalt. Ik werk met heel veel plezier in een leuke vakgroep, fijn wijkteam en gezellige collegae.

Wat heb je gestudeerd?
MEAO en Sociaal Architect. Verder interne trainingen en cursussen.

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en terrasje pakken.

Rachelle Wijnandts - HRM adviseur - Staf

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik wilde graag werken in het maatschappelijke speelveld. Er kwam een mooie vacature beschikbaar waar ik direct op heb gereageerd. Na de gesprekken was ik nog enthousiaster en wilde mijn steentje bijdrage aan deze interessante sector. Inmiddels is het 15 jaar geleden dat ik hier begon en werk er elke dag nog met veel plezier!

Wat was je vorige baan?
HRM adviseur.

Wat doe je in je vrije tijd?
Wandelen, puzzelen, lezen, uit eten en theater bezoeken.

Daphne Schrijvershof - Secretaresse op de afdeling Staf.

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Via mijn netwerk kwam ik in aanraking met Woonwaarts. De dubbelfunctie Facilitair en Secretariaat sprak mij toen erg aan omdat ik bij mijn vorige werkgever ook verschillende afdelingen ondersteunde. Inmiddels zijn we al bijna 9 jaar verder, heb ik een aantal mooie kansen binnen Woonwaarts gehad en werk ik nu als Secretaresse voor het Managementteam. Ik weet nog goed dat mij tijdens het sollicitatiegesprek een lastige situatie werd voorgelegd om op te lossen, waardoor ik gelijk dacht “wat een mooie uitdaging, kom maar op!”

Wat was je vorige baan?
Secretaresse bij een woningcorporatie.

Sollicitatieproces

Brievenselectie (17 mei)
Sollicitatiegesprekken (22 mei)
Arbeidsvoorwaardengesprek (30 mei)

Interessante baan?