Teamleider I&A

Woonwaarts Nijmegen

Wat is vereist?

  • Hbo werk- en denkniveau
  • 3-5 jaar relevante werkervaring
  • Leidinggevende en coachende vaardigheden
  • Je kan goede beleidsstukken schrijven
  • Relevante kennis van I&A
  • Je kan goed luisteren, geeft vertrouwen, creëert een klimaat van veiligheid en legt verantwoordelijkheden laag in de organisatie

Wat krijg je?

  • €4.490 - €6.065 bruto p/m o.b.v. 36 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • 189.8 vakantie-uren o.b.v. 36 uur
  • 36-urige werkweek
  • Persoonlijk opleidingsbudget en (vakgerichte) ontwikkelmogelijkheden
  • CAO Woondiensten
  • Reiskostenvergoeding, fietsplan of een OV-kaart
  • Mogelijkheid tot hybride werken
  • Laptop en telefoon

Wat doe je?

  • 5% Administratieve verwerkingen
  • 15% Beleid opstellen
  • 60% Team I&A aansturen
  • 20% Intern overleg

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Vacature

Als Teamleider Informatie en Automatisering (I&A) bij Woonwaarts ben je verantwoordelijk aansturen van het I&A team. Je stuurt op interne klanttevredenheid en het zo efficiënt en effectief mogelijk ondersteunen van de organisatie.

Verder vertaal je strategie naar uitvoerend beleid, werkprocessen en/of uitvoeringsmaatregelen met betrekking tot de eigen aandachtsgebieden. Je signaleert kansen, anticipeert op ontwikkelingen en doet daarbij innovatieve voorstellen. Ook zorg je voor de taken omtrent personeelsbeheer zoals de HR-cyclus, verzuim en werving & selectie. Tot slot lever je input aan de Manager Finance & Control (F&C) voor het afdelingsjaarplan, inclusief een bijbehorende begroting en personeelsbezetting. Je draagt gegevens aan voor tertiaal- en jaarrapportage en geeft advies aan de Manager Finance & control.

Het I&A team bestaat uit acht personen, waaronder Medewerkers ICT, Functioneel beheerders, een Datamanager, een I&A Regisseur* en een Adviseur Continu Verbeteren. Je werkt ook nauw samen met je collega Teamleiders van andere afdelingen en staat in contact met andere werknemers binnen de organisatie.

*deze functie is nog in ontwikkeling.

Als je het leuk vindt om leiding te geven, graag bouwt aan een solide applicatielandschap en netwerkomgeving en het niet erg vindt om gestuurd te worden door de vragen van je collega’s, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Plaatsvervanger voor personeelsfoto
Teamleider I&A

Op een leuke werkdag stel je samen met je team een mooi jaarplan op dat wordt gedragen door de rest van de organisatie. Hier heb je een actieve, sturende, coachende bijdrage aan geleverd, waardoor jouw team vol vertrouwen de organisatie kan ondersteunen.

Op een minder leuke werkdag stroomt je mailbox vol en ben je de hele dag in overleg, waardoor je er niet aan toe komt te reageren of acties uit te werken. Tot overmaat van ramp is er een serieus probleem in de netwerkomgeving waardoor niet iedereen meer kan werken. Jouw team rekent op jouw hulp.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
    • Lunch
    • Overleg met Manager
    • Jaarplan opstellen
    • Overleg met externe partijen
    • Team aansturen
    • Lunch
    • Overleg met Manager
    • Administratieve verwerkingen
    • Overleg met diverse vakgroepen
    • Overleg met andere Teamleiders
    • Team aansturen
    • Lunch
    • Overleg met externe partijen
    • Overleg met diverse vakgroepen
    • Beleid opstellen
    • Overleg met Manager

Voorbeeld uit de praktijk

Je wordt geleefd door de drukte van de dag, maar je moet ook nog een beleidsstuk afronden. Hoe pak je dit aan?

Op drukke dagen is het van belang om zelf de regie te behouden. Het kan voorkomen dat je overspoeld wordt door ad-hoc taken, waardoor je niet aan je eigen werkzaamheden toekomt. In zo'n situatie kun je ervoor kiezen om bijvoorbeeld een middag vanuit huis te werken of je agenda te blokkeren om ruimte te creëren voor je belangrijkste taken. Door het stellen van prioriteiten blijf je in staat om je taken efficiënt en tijdig af te ronden.

Groeipad

Woonwaarts geeft haar medewerkers genoeg ruimte om zichzelf te onwikkelen, zodat de organisatie aan haar opgave kan voldoen. Met de juiste kennis en vaardigheden kunnen medewerkers optimaal presteren in alle wijken en buurten waar Woonwaarts actief is. Medewerkers hebben zelf de regie in handen en krijgen de vrijheid om zichzelf zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen. Hierin worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd: Woonwaarts heeft een organisatiebreed opleidingsbudget, en bovendien hebben medewerkers vanuit de CAO Woondiensten een individueel loopbaanbudget.

Teamleider I&A

Werken bij Woonwaarts

Bij ons werken betekent bijdragen aan fijne wijken en buurten. Wat je ook doet, je werkt altijd aan thema’s zoals beschikbaarheid, betaalbaarheid en duurzame leefkwaliteit. Dat doen we met 140 collega’s, samen met onze partners in de wijk. In de gemeenten Beuningen, Druten en Nijmegen zetten we ons dagelijks in voor sociaal duurzame wijken en buurten. Voor ons zijn dat plekken waar iedereen zich thuis voelt en waar bewoners zich actief voor inzetten.

Wil jij een bijdrage leveren? Neem gerust contact met ons op. We maken graag kennis met je, ook als er op dit moment geen vacatures zijn. We kijken vooral naar wie je bent en welke talenten je meebrengt.

Heb je een visuele beperking of ben je minder mobiel? Regelmatig hebben we vacatures voor functies die hier uitstekend bij passen. Samen kijken we hoe jij goed en prettig bij ons aan de slag kunt. Ben jij zo iemand, of weet jij hoe we met deze mensen in contact kunnen komen? Laat het ons weten!

Neem contact op met Rachelle Wijnandts (06 - 10 89 96 91) of Manon Wensink (06 - 59 87 18 87). Of stuur een mail naar hrm@woonwaarts.nl.

  • Kantoor in Nijmegen
  • 140 werknemers
  • 50% / 50%
  • Gemiddelde leeftijd 47 jaar
  • Informeel, representatief, voor enkele functies bedrijfskleding
  • Hybride werken

Collega's

Foto van medewerker Marjolein Albers
Foto van medewerker Rachelle Wijnandts
Foto van medewerker Daphne Schrijvershof

Marjolein Albers - Sociaal Consulent - afdeling Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben in 1989 begonnen bij Woningbouwvereniging Eigen Haard wat na diverse fusies Woonwaarts is geworden. In de 33 jaar dat ik bij Woonwaarts werk heb ik in diverse functies gewerkt, altijd de mogelijkheid gekregen om opleidingen te volgen, door te groeien of te veranderen van functie. Op dit moment werk ik als Sociaal Consulent wat mij heel goed bevalt. Ik werk met heel veel plezier in een leuke vakgroep, fijn wijkteam en gezellige collegae.

Wat heb je gestudeerd?
MEAO en Sociaal Architect. Verder interne trainingen en cursussen.

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en terrasje pakken.

Rachelle Wijnandts - HRM adviseur - Staf

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik wilde graag werken in het maatschappelijke speelveld. Er kwam een mooie vacature beschikbaar waar ik direct op heb gereageerd. Na de gesprekken was ik nog enthousiaster en wilde mijn steentje bijdrage aan deze interessante sector. Inmiddels is het 15 jaar geleden dat ik hier begon en werk er elke dag nog met veel plezier!

Wat was je vorige baan?
HRM adviseur.

Wat doe je in je vrije tijd?
Wandelen, puzzelen, lezen, uit eten en theater bezoeken.

Daphne Schrijvershof - Secretaresse op de afdeling Staf.

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Via mijn netwerk kwam ik in aanraking met Woonwaarts. De dubbelfunctie Facilitair en Secretariaat sprak mij toen erg aan omdat ik bij mijn vorige werkgever ook verschillende afdelingen ondersteunde. Inmiddels zijn we al bijna 9 jaar verder, heb ik een aantal mooie kansen binnen Woonwaarts gehad en werk ik nu als Secretaresse voor het Managementteam. Ik weet nog goed dat mij tijdens het sollicitatiegesprek een lastige situatie werd voorgelegd om op te lossen, waardoor ik gelijk dacht “wat een mooie uitdaging, kom maar op!”

Wat was je vorige baan?
Secretaresse bij een woningcorporatie.

Sollicitatieproces

Brievenselectie (5 juni)
Gesprek met HRM-Adviseur en collega's en gesprek met leidinggevende (18 juni in de ochtend)
Arbeidsvoorwaardengesprek (23 juni in de middag)

Interessante baan?

Interesse Solliciteer nu
Terug naar boven