Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- Een afgeronde technische opleiding is een pre
- Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Beschikt over voldoende technische kennis om bouwkundige werkzaamheden te coördineren
- Met verschillende doelgroepen kunnen communiceren
- Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken
- Goed zelfstandig kunnen plannen en organiseren
- Sociaal, klant- en servicegericht
Wat krijg je?
- €3.747- €4.726 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 36-urige werkweek
- 189 vakantie-uren
- Persoonlijk ontwikkelbudget en opleidingsmogelijkheden
- Telefoon en laptop
- Hybride thuiswerkmogelijkheden
- Eindejaarsuitkering
Wat doe je?
- 30% Vragen of problemen van huurders oplossen
- 30% Inspecties uitvoeren
- 10% Opdrachten uitzetten
- 15% Huurders adviseren over woningaanpassingen
- 15% In- en extern overleg
Vacature
Als Technisch Consulent bij Woonwaarts ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van technische en bouwkundige vragen en klachten van huurders. Dit doe je vaak door telefonisch of per mail contact op te nemen met de huurder. In sommige gevallen voer je woninginspecties uit om gebreken of mankementen in kaart te brengen. Je plant vervolgens afspraken in met collega’s of externe partijen, zoals vakmensen en RGS-partners, die op locatie jouw opdrachten uitvoeren en indien nodig nog met jou afstemmen. Ook zie je erop toe dat de technische werkzaamheden volgens de gemaakte afspraken zijn uitgevoerd. Zodoende streef je ernaar de huurders te helpen en de technische staat van hun huurwoningen te optimaliseren.
Je bent werkzaam op de afdeling Vastgoed, waar je voornamelijk samenwerkt met de drie andere Technisch Consulenten. Gezamenlijk verwerken jullie de casussen van huurders die binnenkomen bij het klantcontactcentrum, waarna je ze vervolgens zelfstandig coördineert en afhandelt. Bij lastige casussen overleg je met elkaar over de beste aanpak.
Als je het leuk vindt om mensen te helpen bij technische vragen en problemen, en je het een uitdaging vindt om rustig te blijven wanneer mensen reageren vanuit hun emotie, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag voer je veel inspectiewerk uit en heb je prettige gesprekken met huurders. Ook is het fijn als je een complex probleem bij een huurder kunt oplossen!
Tijdens een mindere werkdag voer je vooral veel administratieve werkzaamheden uit. Dat is niet het leukste werk, maar wel belangrijk voor de verwerking van vragen van huurders.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Meeting met Klachtencoördinator
- Mails lezen en beantwoorden
- Vragen of problemen van huurders behandelen
- Ingeplande opdrachten controleren
- Reistijd
- Inspectie uitvoeren
- Reistijd naar huis
-
- Lunch
- Overleg met Technisch Consulenten en Manager
- Administratie
- Contact met aannemer
- Opdrachten uitzetten
- Reistijd
- Inspecties uitvoeren
- Reistijd naar huis
-
- Lunch
- Reistijd
- Inspecties uitvoeren
- Reistijd naar kantoor
- Vragen of problemen van huurders behandelen
- Toestemmingsbrief voor woningaanpassing schrijven
- Ingeplande opdrachten controleren
- Mails lezen en beantwoorden
-
- Lunch
- Administratie
- Opdrachten uitzetten
- Vragen of problemen van huurders behandelen
- Contact met gemeente
- Reistijd
- Inspectie uitvoeren
- Reistijd naar huis
-
- Lunch
- Overleg met Technisch Consulenten
- Vragen of problemen van huurders behandelen
- Huurder adviseren over woningaanpassing
- Contact met aannemer
- Opdrachten uitzetten
- Vragen of problemen van huurders behandelen
- Toestemmingsbrief voor woningaanpassing schrijven
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Woonwaarts geeft haar medewerkers genoeg ruimte om zichzelf te onwikkelen, zodat de organisatie aan haar opgave kan voldoen. Met de juiste kennis en vaardigheden kunnen medewerkers optimaal presteren in alle wijken en buurten waar Woonwaarts actief is. Medewerkers hebben zelf de regie in handen en krijgen de vrijheid om zichzelf zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen. Hierin worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd: Woonwaarts heeft een organisatiebreed opleidingsbudget, en bovendien hebben medewerkers vanuit de CAO Woondiensten een individueel loopbaanbudget.
Werken bij Woonwaarts
Bij ons werken betekent bijdragen aan fijne wijken en buurten. Wat je ook doet, je werkt altijd aan thema’s zoals beschikbaarheid, betaalbaarheid en duurzame leefkwaliteit. Dat doen we met 140 collega’s, samen met onze partners in de wijk. In de gemeenten Beuningen, Druten en Nijmegen zetten we ons dagelijks in voor sociaal duurzame wijken en buurten. Voor ons zijn dat plekken waar iedereen zich thuis voelt en waar bewoners zich actief voor inzetten.
Wil jij een bijdrage leveren? Neem gerust contact met ons op. We maken graag kennis met je, ook als er op dit moment geen vacatures zijn. We kijken vooral naar wie je bent en welke talenten je meebrengt.
Heb je een visuele beperking of ben je minder mobiel? Regelmatig hebben we vacatures voor functies die hier uitstekend bij passen. Samen kijken we hoe jij goed en prettig bij ons aan de slag kunt. Ben jij zo iemand, of weet jij hoe we met deze mensen in contact kunnen komen? Laat het ons weten!
Neem contact op met Rachelle Wijnandts (06 - 10 89 96 91) of Manon Wensink (06 - 59 87 18 87). Of stuur een mail naar hrm@woonwaarts.nl.
- Kantoor in Nijmegen
- 140 werknemers
- 50% / 50%
- Gemiddelde leeftijd 47 jaar
- Informeel, representatief, voor enkele functies bedrijfskleding
- Hybride werken