Terug

Medewerker Contactcentrum

Vacature gesloten

Medewerker Contactcentrum

Woonwaarts Nijmegen

Wat is vereist?

  • Mbo werk- en denkniveau
  • Werkervaring in een vergelijkbare functie is gewenst
  • Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Communicatief vaardig en goed kunnen samenwerken
  • Klantgericht, kritisch en digitaal vaardig

Wat krijg je?

  • €3.235 - €4.043 bruto p/m bij 36 uur (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • CAO Woondiensten
  • 24 tot 32-urige werkweek
  • 189 vakantie-uren per jaar (o.b.v. fulltime dienstverband)
  • Persoonlijk ontwikkelbudget
  • Hybride thuiswerkmogelijkheden

Wat doe je?

  • 80% Telefoontjes afhandelen
  • 10% E-mails en administratie bijwerken
  • 10% Planningen vakmannen maken

Vacature

Als je het leuk vindt om zowel per e-mail, telefoon als via het online klantenportaal huurders te helpen, en je het een uitdaging vindt om bij hoog opgelopen emoties van huurders naar de beste oplossing te zoeken, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Plaatsvervanger voor personeelsfoto
Medewerker Contactcentrum
Desiree Hoogboom

Op een leuke werkdag heb je moeilijke casussen opgelost en huurders tevreden kunnen stellen aan de telefoon.

Tijdens een mindere werkdag staat er een lange wachttijd voor je telefoon en blijft je mailbox maar vollopen, waardoor het lang duurt voordat je iedereen kan helpen.

  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00

Voorbeeld uit de praktijk

Er is afgelopen weekend een melding binnengekomen in de meldkamer. Deze is niet direct behandeld, waardoor jij deze moet oppakken. Wat doe je?

Bij de meldkamer komen meldingen binnen die in het weekend of doordeweeks na vijf uur zijn gemaakt. Het hangt af van de ernst van de melding of deze door de meldkamer zelf wordt afgehandeld of niet. Sommige zaken kunnen langer wachten en komen vervolgens bij jou terecht. Je neemt dan contact op met de desbetreffende bewoner om na te gaan wat de huidige status is van het probleem en of er een vakman moet langskomen. Wanneer dit laatste het geval is, plan je een afspraak in met de juiste vakman die het probleem kan verhelpen.

Groeipad

Wij geven onze medewerkers genoeg ruimte om zichzelf te ontwikkelen, zodat we aan onze opgave kunnen voldoen. Met de juiste kennis en vaardigheden kunnen medewerkers optimaal presteren in alle wijken en buurten waar we actief zijn. Medewerkers hebben zelf de regie in handen en krijgen de vrijheid om zichzelf zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen. Hierin worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd: we hebben een organisatiebreed opleidingsbudget, en bovendien hebben medewerkers vanuit de CAO Woondiensten een individueel loopbaanbudget.

Medewerker Contactcentrum

Werken bij Woonwaarts

Bij ons werken betekent bijdragen aan fijne wijken en buurten. Wat je ook doet, je werkt altijd aan thema’s zoals beschikbaarheid, betaalbaarheid en duurzame leefkwaliteit. Dat doen we met 140 collega’s, samen met onze partners in de wijk. In de gemeenten Beuningen, Druten en Nijmegen zetten we ons dagelijks in voor sociaal duurzame wijken en buurten. Voor ons zijn dat plekken waar iedereen zich thuis voelt en waar bewoners zich actief voor inzetten.

Wil jij een bijdrage leveren? Neem gerust contact met ons op. We maken graag kennis met je, ook als er op dit moment geen vacatures zijn. We kijken vooral naar wie je bent en welke talenten je meebrengt.

Heb je een visuele beperking of ben je minder mobiel? Regelmatig hebben we vacatures voor functies die hier uitstekend bij passen. Samen kijken we hoe jij goed en prettig bij ons aan de slag kunt. Ben jij zo iemand, of weet jij hoe we met deze mensen in contact kunnen komen? Laat het ons weten!

Neem contact op met Rachelle Wijnandts (06 - 10 89 96 91) of Manon Wensink (06 - 59 87 18 87). Of stuur een mail naar hrm@woonwaarts.nl.

  • Kantoor in Nijmegen
  • 140 werknemers
  • 50% / 50%
  • Gemiddelde leeftijd 47 jaar
  • Informeel, representatief, voor enkele functies bedrijfskleding
  • Hybride werken

Collega's

Foto van medewerker Marjolein Albers

Marjolein Albers - Sociaal Consulent - afdeling Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben in 1989 begonnen bij Woningbouwvereniging Eigen Haard wat na diverse fusies Woonwaarts is geworden. In de 33 jaar dat ik bij Woonwaarts werk heb ik in diverse functies gewerkt, altijd de mogelijkheid gekregen om opleidingen te volgen, door te groeien of te veranderen van functie. Op dit moment werk ik als Sociaal Consulent wat mij heel goed bevalt. Ik werk met heel veel plezier in een leuke vakgroep, fijn wijkteam en gezellige collegae.

Wat heb je gestudeerd?
MEAO en Sociaal Architect. Verder interne trainingen en cursussen.

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en terrasje pakken.

Sollicitatieproces

Sluiting 19 oktober
Brievenselectie 20 oktober
Gesprekken 22 oktober
Arbeidsvoorwaardengesprek 29 oktober

Interessante baan?

Terug naar boven