Contactbeheerder

Vacature gesloten

Contactbeheerder

Woonwaarts Nijmegen

Wat is vereist?

  • Mbo werk- en denkniveau
  • Werkervaring in een vergelijkbare functie is gewenst
  • Goede beheersing Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Communicatief vaardig en goed kunnen samenwerken
  • Klantgericht en kritisch

Wat krijg je?

  • €2.621 - €3.489 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • CAO Woondiensten
  • 24-urige werkweek
  • 189 vakantie-uren per jaar (o.b.v. fulltime dienstverband)
  • Persoonlijk ontwikkelbudget
  • Hybride thuiswerkmogelijkheden

Wat doe je?

  • 80% Telefoontjes afhandelen
  • 10% E-mails en administratie bijwerken
  • 10% Planningen vakmannen maken

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Vacature

Als Contactbeheerder bij Woonwaarts ben je verantwoordelijk voor de juiste afhandeling van vragen, klachten en problemen van (potentiële) huurders. Via e-mail, de telefoon of het online klantenportaal nemen huurders contact op met jou over diverse kwesties, variërend van burenruzies en storingen tot huurverhogingen. Ook kunnen mogelijke nieuwe huurders je benaderen voor informatie over een huurwoning. Je bent het eerste aanspreekpunt voor (potentiële) huurders en probeert hen zo goed mogelijk te helpen en te woord te staan.

Bij een reparatieverzoek contacteer je een van de eigen vakmensen en plan je in wanneer deze langsgaan. Of je neem contact op met een loodgieter of dakdekker. Ook behandel je aanvragen voor schuttingen en meldingen afkomstig uit de meldkamer, die in het weekend en doordeweeks na vijf uur zijn binnengekomen maar nog niet zijn verwerkt. Je probeert zaken zo veel mogelijk zelf op te lossen, maar schakelt wanneer nodig andere collega's in zoals een verhuurconsulent of een technisch medewerker.

Je hebt regelmatig contact met vakmannen en verschillende partners, waaronder aannemers. Daarnaast werk je samen met je collega's uit het Contactcentrum waarin je werkzaam bent. Op dit moment bestaat dit Contactcentrum uit tien Contactbeheerders. Wij zijn  bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur. Je werkt in een normale week 24 uur, verdeeld over drie dagen. Het is gewenst om extra uren te maken, bijvoorbeeld wanneer er collega's uitvallen vanwege georganiseerde trainingen, ziekte of verlof.

Als je het leuk vindt om zowel per e-mail, telefoon als via het online klantenportaal huurders te helpen, en je het een uitdaging vindt om bij hoog opgelopen emoties van huurders naar de beste oplossing te zoeken, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Contactbeheerder
Kiki Peters

Op een leuke werkdag heb je moeilijke casussen opgelost en huurders tevreden kunnen stellen aan de telefoon.

Tijdens een mindere werkdag staat er een lange wachttijd voor je telefoon en blijft je mailbox maar vollopen, waardoor het lang duurt voordat je iedereen kan helpen.

  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
    • Telefoontjes en e-mails afhandelen
    • E-mails en administratie bijwerken
    • Telefoontjes afhandelen
    • Telefoontjes afhandelen
    • Telefoontjes afhandelen
    • E-mails en administratie bijwerken
    • E-mails en administratie bijwerken
    • Lunch
    • Telefoontjes afhandelen

Voorbeeld uit de praktijk

Er is afgelopen weekend een melding binnengekomen in de meldkamer. Deze is niet direct behandeld, waardoor jij deze moet oppakken. Wat doe je?

Bij de meldkamer komen meldingen binnen die in het weekend of doordeweeks na vijf uur zijn gemaakt. Het hangt af van de ernst van de melding of deze door de meldkamer zelf wordt afgehandeld of niet. Sommige zaken kunnen langer wachten en komen vervolgens bij jou terecht. Je neemt dan contact op met de desbetreffende bewoner om na te gaan wat de huidige status is van het probleem en of er een vakman moet langskomen. Wanneer dit laatste het geval is, plan je een afspraak in met de juiste vakman die het probleem kan verhelpen.

Groeipad

Wij geven onze medewerkers genoeg ruimte om zichzelf te ontwikkelen, zodat we aan onze opgave kunnen voldoen. Met de juiste kennis en vaardigheden kunnen medewerkers optimaal presteren in alle wijken en buurten waar we actief zijn. Medewerkers hebben zelf de regie in handen en krijgen de vrijheid om zichzelf zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te ontwikkelen. Hierin worden medewerkers gestimuleerd en gefaciliteerd: we hebben een organisatiebreed opleidingsbudget, en bovendien hebben medewerkers vanuit de CAO Woondiensten een individueel loopbaanbudget.

Contactbeheerder

Werken bij Woonwaarts

Wij zijn een wijkgerichte woningcorporatie werkzaam in de gemeenten Nijmegen, Beuningen en Druten. Samen met bewoners en partners werken wij elke dag aan sociaal duurzame buurten. Buurten waar mensen zich thuis voelen en fijn met elkaar samenleven, nu en in de toekomst. Wij zijn een wijkgerichte, platte organisatie met zelforganiserende teams. 

Al onze medewerkers hebben hun eigen specialismen, talenten en werkervaring. Deze krachten worden gebundeld om samen aan sociale, duurzame wijken en buurten te werken waar bewoners zich thuis voelen. Alleen dan kunnen ze het beste uit zichzelf halen, en wij geloven dat dit ook geldt voor al onze medewerkers.

Wij hebben ook regelmatig vacatures voor functies die uitstekend in te vullen zijn door mensen met bijvoorbeeld een visuele beperking of mensen die minder mobiel zijn. Wij bieden in overleg passende faciliteiten om goed en fijn te kunnen werken. Ook zijn er regelmatig stageplaatsen beschikbaar en staan we open voor open sollicitaties. Neem hiervoor contact op met Rachelle Wijnandts via hrm@woonwaarts.nl of telefoon 024 382 01 00.

  • Kantoor in Nijmegen
  • 130 werknemers
  • 50% / 50%
  • Gemiddelde leeftijd 48 jaar
  • Informeel, representatief, voor enkele functies bedrijfskleding
  • Hybride werken

Collega's

Marjolein Albers - Sociaal Consulent - afdeling Wonen

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben in 1989 begonnen bij Woningbouwvereniging Eigen Haard wat na diverse fusies Woonwaarts is geworden. In de 33 jaar dat ik bij Woonwaarts werk heb ik in diverse functies gewerkt, altijd de mogelijkheid gekregen om opleidingen te volgen, door te groeien of te veranderen van functie. Op dit moment werk ik als Sociaal Consulent wat mij heel goed bevalt. Ik werk met heel veel plezier in een leuke vakgroep, fijn wijkteam en gezellige collegae.

Wat heb je gestudeerd?
MEAO en Sociaal Architect. Verder interne trainingen en cursussen.

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en terrasje pakken.

Rachelle Wijnandts - HRM adviseur - Staf

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik wilde graag werken in het maatschappelijke speelveld. Er kwam een mooie vacature beschikbaar waar ik direct op heb gereageerd. Na de gesprekken was ik nog enthousiaster en wilde mijn steentje bijdrage aan deze interessante sector. Inmiddels is het 15 jaar geleden dat ik hier begon en werk er elke dag nog met veel plezier!

Wat was je vorige baan?
HRM adviseur.

Wat doe je in je vrije tijd?
Wandelen, puzzelen, lezen, uit eten en theater bezoeken.

Daphne Schrijvershof - Facilitair medewerker en Secretaresse op de afdeling Service & Communicatie

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Via mijn netwerk kwam ik in aanraking met Woonwaarts. De dubbelfunctie in de vacature sprak mij erg aan omdat ik bij mijn vorige werkgever ook voor deze 2 afdelingen werkzaamheden heb verricht en de afwisseling daarvan mij erg beviel. Toen mij tijdens het sollicitatiegesprek een lastige situatie werd voorgelegd kreeg ik gelijk de drive om deze op te lossen, ik weet nog dat ik dacht "wat een mooie uitdaging!"

Wat was je vorige baan?
Secretaresse bij Vivare.

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten, met vrienden afspreken en winkelen.

Sollicitatieproces

Sluiting (30 november)
Brievenselectie (5 december)
Eerste gesprek met leidinggevende en HRM-adviseur (12 december)
Tweede gesprek met twee collega's (15 december)

Interessante baan?